1. ابتدا وارد پنل خود شوید.
2. از جعبه ابزار Email بخش Email Filters را برگزینید.
3. بعد از ورود به این بخش می توانید با مراجعه به قسمت Manage Filters که در مقابل هر یک از اکانت ها موجود دارید اقدام به اعمال فیلتر بر روی آن اکانت کنید.
4. بعد از کلیک بر روی Manage Filters از قسمت Create a New Filter اقدام به ساخت فیلتر کنید.
5. حال در این قسمت باید فیلد های مشخص شده را تکمیل کنید:
Filter Name: تعیین نام دلخواهی برای فیلتری که قصد ایجاد آن را دارید.
*** اگر فیلتری از قبل با همین نامی که در این کادر وارد می کنید ساخته باشید تنظیمات بر روی همون فیلتر قبلی بازنویسی می شود پس به این نکته توجه کنید.
Rules: در این فیلد شما باید نقش یا ویژگی که می خواهید ایمیل شما داشته یاشد را تعیین کنید. به طور مثال اگر شما From را انتخاب کنید فیلتر تعیین شده بر روی فرستنده اعمال می شود به طور مشابه برای موارد دیگر نیز می توان استفاده کرد. حال به سراغ کادر دوم Rules می رویم در این حالت به جزییات بیشتری از ایمیل ها توجه می کند به این صورت که با انتخاب Contains شما این وظیفه را تعیین کردید که ایمیل مثلا ارسال شده به شما( From) اگر شامل عبارتی که شما وارد کادر می کنید باشد این فیلتر روی آن اعمال شود.
با کلیک بر روی علامت + شما می توانید بیش از یک فیلتر را روی دامنه و یا اکانت ایمیل ها اعمال کنید.
Actions: در این قسمت شما نوع عملی که باید فیلتر شما باید روی ایمیل ها انجام دهد مشخص می شود برای مثال اگر Discard Message را انتخاب کنید ایمیل های فیلتر اعمال شده دریافت نمی شوند.
6. در نهایت بر روی دکمه Create کلیک کنید.