نحوه انجام تنظیمات ایمیل در Outlook 2016 پرینت

  • 0

 

1) ابتدا نرم افزار Outlook 2016 را روی سیستم خود اجرا کنید.

2)سپس در پنجره Add Account موارد خواسته شده را وارد کنید:

      Your name: انتخاب یک نام جهت اختصاص دادن به اکانت ایمیل
Email Address: آدرس ایمیل مربوط به هاست خود را وارد کنید.
Password: رمز عبور اکانت ایمیل خود را وارد کنید.
Retype Password: رمز عبور اکانت خود را دوباره تایپ کنید.

 

Direct Admin

 

3) در صفحه بعد صحت اطلاعات وارد شده بررسی می شود و در صورتی که هر سه قسمت تیک خورد شما Finish را کلیک کنید در این مرحله فرایند اضافه کردن اکانت ایمیل شما به پایان می رسد.

4) در مرحله بعدی برنامه برای شما باز می شود و می توانید ایمیل های خود را از طریق این برنامه مدیریت کنید.

Direct Admin

 

 


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت